lördag 13 juni 2009

Ljuv musik

Bä bä vita lamm, Imse vimse spindel, Lille katt och Svenne Banan det var vad lille Robin låg i sängen och sjöng på i väntan på att jag skulle komma och ta upp honom. Han är för söt.

Nu på morgonen har jag hittat soffor på blocket men dom lär vara sålda redan. Men dom hade lagt ut dom i går kväll vid 23:30 så en chans finns men människan svarar ju inte. I och för sig inte kostigt då klockan inte är så mycket ringer som en tok och hoppas att dom ska slå igång mobilen, vill ha dessa.

En annan sak är också avklarad nu på morgonen, Annikas och Jannes presenter verkar nu äntligen vara fixade. Provade klänningen med blommor som jag först tänkt till bröllopet, den var faktiskt fin på...blir nog den =)....men man vet aldrig när det gäller mig!

Nu ska jag packa och vika in tvätt i garderoberna och bli klar för en resa till min lilla mor!
Ha en toppen dag och helg!

Inga kommentarer: