fredag 12 juni 2009

VIlken lyx, barna sover.

Mollsan somnade i soffan 18:30 och 19:20 la vi lillen så vi har fått egen tid jag och Daniel tillsammans, det var länge sen!!! Behövligt att bara vara vuxna ibland.

Imorgon far vi som sagt till min mor och Sticcan, dom har inhandlat oxfilé till oss, mums. Det blir fina middagar i sommar, Daniel tar den delen skulle inte vara lika gott med brända ox bitar för så skulle det bli med mig vid spisen. Daniel fixar fin och fest mat och jag tar hand om vardagen.
Min egna mäster kock.

På mpndag börjar Mollsan sim skolan med pappa Daniel det är en intensiv sim/lek skola på badhuset som varar i 2 veckor. Mollsan är nervös och spänd men ser framemot det. Ska bli så kul för henne och lärorikt nu innan sommaren med en massa bad.

På tal om sommaren, nästa vecka kommer Lina med familj det ska bli så kul. Synd bara att jag jobbar men dom ska vara här länge så vi hinner med varann, och jag slutar ju tidigt. Men nästa vecka ska jag faktiskt jobba 100%...Måndag 7:30 till 17, tisdag 7:00-17, onsdag 7:15-17 och torsdag lär bli 7-17. Midsommar veckan då blir det mycket att göra och Lina far till Turkiet på välförtjänt semester, den tjejen är ALLTID på jobbet aldrig sjuk eller ledig så nu bör hon få njuta. Men då kommer en tjej från Ö-vik och gör mig sällskap. Nä nu är det helg nog pratat om jobbet!

Nu ska jag skriva en påminnelse lapp till imorgon och packa lite granna. En natt då reser vi lätt.
Natti natt på er!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Lycko dig!
Sitter här med lillan i knät, som vanligt vid denna tid på kvällen... visst är hon supertrött, men sova?? Neeej då :)