tisdag 23 juni 2009

Ont i fötterna

Mina barn var helt slut och griniga idag dom somnade båda två kl 19. Lilleman har varit hemma med mormor idag, bra för honom och vila en dag imorgon blir det dagis igen men är han sämre efter det har jag mormor i beredskap på torsdag och fredag.... men jag tror han orkar.

Vi har så mycket på jobbet nu så fötterna värker efter jobbet. Sen är jag så glömsk så när kunderna faller in som kloss på kloss glömer jag dricka och då blir hjärnan alldeles slut.
Efter jobbet idag for jag barnen och mormor till stugan med ett lass grejjer. Daniel har varit dit två svängar idag redan.
Iförrgår beställde vi hem en ny vin karaff vi är så förtjust i den vi har så den tar vi till stugan och har den nya (likadana) hemma. För något glas rött lär det blir på sommar kvällarna.

Nu ska jag kika vidare efter sängar till oss.

Några punkter kan prickas av nu och imorgon:
Madrasser till barnen och gäst stugan
Gräsklippare
=) Torkvinda =)

Inga kommentarer: