tisdag 23 juni 2009

Twilight en film i min smak


I förrgår såg jag och Daniel äntligen Twilight en film som min salongs kollega Lina tipsat mig om tidigare.
Det vart en skum start men sen, wow....romantik känsla och spänning. Man blev kär i paret Edward Cullen och Bella Swan. Jag vart verkligen förtjust i denna film.Älskade scenen när Edwars och Bella kom tillsammans till skolan i hans bil och scenen i träden.
Och visst måste komma en tvåa med det avslutet, jag längtar! Har du inte sett den, se den och bli inte avskräckt av de första skumma minuterna =) Nu efter man sett filmen klart tycker jag inte det är så skumt mer, men först tyckte jag det.
En vampyr film i min smak, med mycket kärlek.
Tack Lina för tipset!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar film! Böckerma är ännu bättre!

Emma K sa...

Åååå Det är den Bästa film jag sett på länge.. Har den här hemma.. Tror jag sett den minst tio ggr.. =) Längtar till Sep då 2 kommer..

Twilightaren sa...

2 september?
20 november har new moon premiär.