fredag 3 juli 2009

Morgon stund...

Sov så gott inatt, Mollsan virvelvinden sov på en madrass brevid min säng så jag och Daniel slapp att få sparkar i ansiktet och Mollsan sov bra hon med. Men när hon vaknade hade hon så ont i halsen och feber så kring 10 ska vi till doktorn. Få se vad det är. Men risken är att det är samma som lilla Kiron hade. Men men snart så är det bra.

Vår morgon har innehållit mys i soffan och inget mer.
Men nu ska vi fixa iordning oss så vi kan fara till doktorn sen och efter det blir det köpa cola, glass och frukt och annat vi behöver.

Igår i Birsta träffade jag en tjej vars familj vi umgicks med när vi var små. Och nu fick jag hennes blogg adress av min mor så nu har jag ännu en blogg att följa kika in den: http://halllon.blogspot.com/

Ska bli spännande och se om min pappa kommer in i min blogg jag har skickat adressen till honom så han kan visa bilder och sånt till min farmor. Farmor bor ju i Kiruna så det är inte ofta vi ses så då är det bra att hon kan kika på oss på nätet =). Pappa lämna en kommentar så jag ser att du kommit in i bloggen. Du klickar på texten under detta inlägg där det står exempelvis så här: "Upplagd av Maria kl. 09:10 0 kommentarer " klicka då på kommentarer =)

Ha en bra dag...

Inga kommentarer: