torsdag 29 januari 2009

BLINGO vår och sommar 2009



Igår kl 15 släpptes Blingos nya kollektion, satt med förväntan och kikade (satt ej och väntade råkade bara vara på datorn då)


Vart inte så inponerad denna gång tyvärr, några guldkorn hittade jag dock. Randiga leggins och några bas produkter. Det jag var mest nyfiken på var deras nyaste blingo mönstrade del, och MÖSSAN. Men jag vart inte så kär som jag brukar bli, svart och "lys" grönt, har inte tagit in den där gröna färgen än... får se om jag gör det.


Kan då tänka mig att jag kommer inhandla regnbåge leggins och en bas tröja innan denna kollektionen är över. Sen är det ju en annan sak när man ser kläderna på riktigt. Jag älskar ju kvaliten och hållbarheten i plaggen och deras färg.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh jag ÄLSKADE grönfärgen!!!! Vill ha!!!

Maria sa...

ja... det är nogen vänjning fråga för mig. linnetr gillr jag inte gillar ej det avikande kantbandet....