torsdag 29 januari 2009

Inatt drömde jag om katter...

...pga av att grannens katt pissat på vår matta utanför dörren, jag är ingen katt människa, helst inte när dom hela tiden man måste ha dörren stängd...inte kul på sommaren. Min Daniel är allergisk så vi vill inte ha katter här inne. Men hälsar jag på någon som har en kattunge tycker jag dom är små å söta =) Vet ej vad jag ska satta utanför dörren så katten inte går dit och pissar jag tycker det är vidrigt.


Har ni något tips vad jag kan göra? Ättika i en skål fungerar det?


Dessa örhängen är en annan dröm ;) Har liknande från SNÖ men jag vill ha dessa med barnens namn på =) Älskar dessa smycken har ett underbart halsband som jag fick av min sambo på vårat 10 års jubeleum.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
häll ut vitpeppar på mattan, har provat det själv. katter tycker inte om det.
Kram Mor

Anonym sa...

Ja precis, vitpeppar tycker INTE katter om...