torsdag 29 januari 2009

Dagis vagen och mys i min ensamhet...


...en dator, levande ljus, en kopp vatten och 4 kex med brie och ädelost. Så ser det ut där jag sitter.

Ikväll har rutinerna rullt på, så stolt över Mollsan. Morfar har varit här med dom sen 20 då for jag och köpte dagis vagen. Inte den snyggaste men fin för ändamålet.

Fick med nya grejjer till handtagen så jag kan byta (vid vipp delen)
Låt mig presentera Sverker...Den duger va?
Efter det åkte jag och hälsade på min vän Erica. Riktigt mysigt att åka på besök på kvälls kvisten utan barn. Vi drack en kopp java och surrade som bara tjejer kan göra. Mycket inredning vi ahr lika smak i mycket det är så härligt man får nya ideér. Tack för en mysig prat stund =) Måste göras om!
Jag har hela dagen trott att det varit onsdag tills min far gav mig nyheten att det är torsdag...åhh jag har missat en dag känns det som.
Imorgon blir det dagis, systemet och så ska jag byta ett av spelen Mollsan fick av morfar idag. Nu lägger jag upp detta inlägg så min mor och Hanna får se Sverker vår dagis vagn =)


1 kommentar:

Fangoria sa...

Välkommen Sverker, du kommer nog att trivas, Ia tar hand om och vårdar sina vagnar ömt!