torsdag 29 januari 2009

Och så blev det...

Strax efter jag la in inlägget ringde det på dörren och morfar kom på besök. Vi for ner på stan. Han köpte 3 pc spel till Mollsan och 2 filmer till Robin och Mollsan Räddningsbåten Elias och nyaste Rorri (bådas favorit).

Nu har vi käkat middag det blev korv och makaroner. Mollsan sa vid matbordet "Mamma jag måste gå upp" jag svarade att hon skulle äta klart då blev hon ledsen och sa "Mamma jag måste ju spy" då vart det bråttom upp och vi hann precis sen kom det.
Vet ej om det är för att hoon ätit mycket, om det är förkylningen och hostan eller om det är magsjuka, hoppas ej på det sista! Spännande att se.
Skulle ju vara typiskt om man ska bli sjuk nu precis när man ska börja jobba...men då får man lösa det, allt ordnar sig.

Nu ska jag plocka iordning efter middagen och ringa Hanna hon ringde precis när vi kutade upp till toa, då var det inte time att prata;)

Inga kommentarer: