måndag 26 januari 2009

En tår föll...

Nu har jag sett Bonde Bröllopet, jag fick en liten tår när Emma sjöng för sin bonde =) fjantig jag är...
Ikväll har jag fixat med lite tradera och bara kikat runt på webben och spanat på tvn.
Nu blir det till att hänga tvätt, sätta igång diskmaskinen och en ny tvätt och sen ska jag krypa ner i säng och ge min dotter som sover med oss en puss och sen ska jag lägga mig brevid och sova...mys.
Imorgon är det inskolning... när dom är där ska jag hem och små städa eller sy... eller bara slappa framför något annat än playhouse disney (den kanalen går varm hos oss).
Sov gott och kram på er =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! ja som tycker mina sov länge när dom sov te halv sex :) haha haha!! Jo älskar den tapeten fast den har vi i köket :) Men han är med & hjälper till *överallt* :)

Måste ju se Bonde på söndag nu jag ;) haha