tisdag 27 januari 2009

God morgon...

Detta är vad jag ser just nu framför mig =) Jag har klistrat fast ett kort på pigan och gossen på datorn... dom är ju så söta.
Imuggen finns mitt härliga morgon kaffe.
Idag vart det en human morgon, Robin sov till halv 7 det är nästan sovmorgon. Mollsan kom ner strax efter 7.
Snart ska jag lägga på lite make så jag inte skrämmer dagis personalen när jag ska lämna kidsen.
Pigan och gossen äter sin morgon välling och kollar på Playhouse Disney det var Lazytown...
Barnen har sina Blingo kläder från förra kollektionen håller fortfarande fina färger syns knappt att dom är tvättade och bra storlekar, barnen fick dessa innan sommaren 08. Det är några av skälen till att jag verkligen gillar BLINGO.
Men jag måste få spy ut lite negativt om dom också....Dom har dock haft tjorv med sitt betalnings system och kreditor som dom anlitar för att ta hand om fakturering har haft en bugg i systemet och skickat ut påminnelser till folk som ej ska ha det. Jag fick en påminnelse avgift på en faktura som var nollad pga att dom ville att jag skulle testa plaggen deras innan jag skrev om dom i Webban.
Så jag fick alltså en påminnelse på ingen faktura alls. Tog kontakt med Blingo och dom kikade på det och fixade till. Dagen efter kommer en inkasso brev på samma faktura, stort fel. Men allt fixade sig, jag fick brev där både kreditor och Blingo bad om ursäkt. Jag hatar när det krånglar det är obehagligt. Helst när man ej har någon makt att ändra något eller inte gjort något fel som nu när det inte ens fanns en räkning.
Jag trodde det bara var jag som fått dettta tjorv men nu hörde jag att mina vänner haft samma fel och då måste det vara fler.
Dom är lite snurriga på Blingo men dom tar hand om sina kunder och fixar snabbt till saker som inte stämmer och kläderna är UNDERBARA.




Inga kommentarer: