måndag 26 januari 2009

Kort natt, lång morgon


Godmorgon...
Natten blev inte lång. Jag tror Robin har fått in en ny rutin vakna vid 05. Vi gick ner och la oss i soffan och Robin åt välling sen blundade jag men inte han. Vid 06 kom Mollsan ner, och Robin vart så glad när hon kom.
Mollsan har börjat bli "sylig" (förkyld) hostar och hostar snart är det väl lill gossens tur.
Snart är det dagis dax, iof inte förrän halv 10 men nästan snart....=)
Idag är det lunch och vila på "inskolnings" schemat, både för Mollsan och Robin.
Och jag håller tummarna hårt för att Therese ska ha tid med mig.
Nu ska jag kika i lite bloggar. Och snart fixa lite frulle till mig och kidsen.
Kolla vilka söta jag och Mollsan är förtjusta i Hello Kitty eller "Hello Kvitty" som Mollsan säger.


1 kommentar:

Anonym sa...

vi kanske kan träffas där på morronkvisten, junior här vaknar oxå då :s haha!