måndag 26 januari 2009

Page, va skönt!

Idag har barnen varit på dagis och provat på lunch och vila efteråt.
Jag tog en sväng på stan och sen hem en snabbis och vek lite tvätt, sen hämtade jag kidsen. Robin sov fortfarande när vi kom. Såg ut att ha det så mysigt i vagnen.

Sen for jag hem med dem och sen snabbt till bilen igen och sen ner till jobbet. Ja! Jag fick klippa mig =) Så glad skönt att ta bort det slitna, nu har jag page härligt. Toppen nöjd, Therese. TACK!!!

Sen for jag på HH och handlade mat. Träffade där en bekant och fick veta att hon väntar sitt andra barn, jag blev lite avis. Gu va härligt att vara gravid....mys känslor sprider sig i kroppen och bortglömt är svim attacker, illampende, åderbrock och foglossningar. Nä min kropp klarar inte en graviditet än iallafall, man vet aldrig. Sambon är nöjd med våra två, jag också egentligen men jag älskar som sagt graviditeten och baby tiden. Jag vill nog ha en till men inte förrän om typ 3-4 år...och då kanske man är bekväm...vem vet.

När jag kom hem hade ett paket jag väntat på länge kommit med en Hello Kitty ryggsäck till Mollsan, men min klocka som jag även beställt var ej där i....hmmm var är den?!? Köpte detta på tradera från Hongkong helt NYA saker och super fin väska men jag vill ha klockan också. Den också med Hello Kitty. Jag vet att jag är barnslig men figuren är så underbart söt =)

Nu ska jag kika efter en rygga till Robin hittade ingen här i stan sökte idag.
Hörs sen igen!

Kram på er.

Inga kommentarer: