onsdag 28 januari 2009

Ondmorgon blev godmorgon!

Ond morgon var det imorse kl 04:45 när Robin skrek, han hade varit uppe vid 02 också så jag var mör. Vi gick ner och la oss i soffan och vid 6 kom syster ner och började dra Robin (som ÄNTLIGEN hade somnat) i tårna så han vaknade ju såklart. Så det var bara till att laga välling och byta om på barnen. Och nu sitter jag här med min kopp kaffe och läser bloggar.
Något som gjorde denna morgon värre var att jag somnade med huvudvärk och den sitter fortfarande i. Men nu känns det äntligen som en god morgon iallafall trots lite sömn och huvudvärk. Jag är en morgon pigg prick egentligen jag är som barnen, vaknar OFTAST med glad känsla och nyfikenheten på den nya dagen, händer oftast mycket mysigt och kul.
Nu tittat vi på Nalle Puh Superdeckarna... Jag vill se The Voice men inte mina kids. Vi måste ha en inspelningsbar box (vi är uråldriga och har ingen sån) för jag måste ha min dos av Jacob, Paul och Josefin när jag börjar jobba. Vill se den på kvällarna innan läggdax.
Ikväll eller eftermiddag ska vi kanske hälsa på familjen Kjönberg/Magnusson. Och sen blir det "Den arga snickaren" och favvo pogrammet med Baggarna och Carlsson =)
Nä nu ska jag läsa vidare bland alla mina favvo bloggar.
Ha en härlig dag!

1 kommentar:

Fangoria sa...

Käkar "frukost" framför datorn, nu vid 14.20...jobbat inatt som du ju förstår!
Kul om ni kommer på besök!!! =)