onsdag 28 januari 2009

Ska man inget ha...



...så hittar man det för en gång skull. Som ni läst i min blogg hade jag bestämt att jag ska ha köpstop...men det ska man aldrig bestämma för det är dömt att misslyckas, för vill man ha något finns inget och ska man ej ha något då finns det hur mycket som helst.


Var med Johanna och Alma och mina busungar in på bl.a Vera idag och testade jeans leggings och kom hem med två par från Vila men i olika modeller. Ska testa hemma igen, svårt att koncentrera sig när min busungar vildar omkring i butiken. Risken är stor att båda stannar här. Men jag behöver ju sköna snygga byxor att ha när jag jobbar ;)


Vi har käkat middag precis det bjöds på Spagetti och köttfärs med kryddig korv i ...MUMS! Recept a´la Sticcan.
Nu ska jag plocka undan och sen blir det nattning. Hoppas Mollsans nattning blir en repris.
Sen blir det tv kväll och ett pass på min stepper, av med extra kilon tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

tjohoo nu har jag också hittat hit :D