fredag 30 januari 2009

Sömnlös i natt..


Inatt har jag sovit kasst, drack ju en kopp java efter 20 så antagligen var det av den anledningen. La mig lite sent också vid 00 igen. Mollsan vaknade då också och hade mycket svårt att somna om. När Daniel kom hem efter kl 02 då hade hon precis somnat men sov lätt. Och när jag klev upp med Robin imorde strax innan 6 var hon med. Så hon lär vara trött idag. Och själv vart det max 3 timmars sömn mellan 3 till strax innan 6...
Nu ska jag vila och sen ska jag lägga make up och sen ska vi röra på oss. Drack mitt för dagen livsnödvändiga morgon kaffe ur Robins mumin mugg. Kaffe smakar kanske inte olika beroende på vilken mgg man använder men jag tycker det är som godast ur denna mugg och ur VIT latte muggar som vi har.

Tror faktiskt att jag ska börja samla på mumin muggar...
Nä nu ska jag ta bort datorn (bärbar) och kasta mig på soffan och släcka ner och sätta på en film till barnen och små slumra med ögonen till hälften öppna... så blir det...
En tanke slog mig... idag är det "sista" dagen jag är mamma ledig sen är det helg och på måndag återser jag mina vänner i form av arbetskompis och inte besökande =) Snart så. Jag ska njuta av helgen!

Inga kommentarer: