lördag 31 januari 2009

Vilken härlig morgon...






...vakande av att Robin grinade och ropade -Mamma!!!, jag gick in till honom och tog upp honom och han kramade mig så hårt. Sen gick vi in till sovrummet och han la sig på min mage och somnade om, vart riktigt förvånad inte likt honom. Vi sov till ca 07:20 sen klev barnen upp gick gick in till Mollsans rum och hällde ut hela lego lådan (puhh..städning....) men där lekte dom så snällt. Vid 8 gick jag ner och tappade upp vatten i bad baljan och sen vart det skum bad för barnen och lek med lek leran från LEKIA, en rolig grej ska köpa några färger till sedan. Sen var det "ling ling" (välling i vår familj) och mys framför tvn och jag tog fram datorn. Nu spanar jag på "Elias räddningsbåten" och skriver här.






Undra vad denna dagens ska ge... till middag ger den iallafall fylld kyckling filé och ris och en flaska rött.



Inga kommentarer: