måndag 23 februari 2009

Energi kick

Nu börjar jag känna mig helt slut. Eftersom jag skulle VABBA idag ville jag få ut något av dagen hemma så nu har jag dammat och städat huset, toa städ är kvar ska ta det innan duschen ikväll.
Mollsan blev toppen nöjd med sitt rum efter möbleringen.

Robin är grinig och full med hyss skulle hetat Emil just nu.Han är mer vild än tam =)
Mollsan sitter lugnt och kollar på "Firma fantasi flytt" på Playhouse hennes favvo där.

Middagen vart enformig....natur diet. Men jag har fått mer energi idag andra säger att dom känner sig helt slut men inte jag, inte än. Men jag är dålig på att äta regelbundet annars äter typ...kaffe och middag och nu när jag börjat jobba har det blivit lite yoghurt vid lunch tid. Men nu blir det mer näring vid frukost och lunch också.

Vi väntar nu in min mor/mormor. Imorgon ska hon och Robin ha sällskap på dagen och jag ska jobba. Det ska blir perfekt. Så på morgonen far jag och Mollsan till dagis och jobb och sen hämtar jag Mollsan när jag slutar.

Nä nu ska jag kika efter tyg till vardags rummet och vårt sovrum.

Ha de toppen =)

Inga kommentarer: