måndag 23 februari 2009

Irriterande hotmail och en fråga till lillasyster

Vissa gånger man ska gå in på mailen kommer man inte in helt omöjligt. Just nu är det ett sånt tillfälle jag kommer in men sen hänger det sig, det är väl alla virus mail som kommer och hamnar i kastade mail mappen. Irriterande är det iallafall.
Ser att jag har tre nya mail vill veta från vem, säkert bara reklam mail men ändå.
Barnen vildar och hoppar från soffan ner i saco säcken.
Jag tror jag ska ta toa städet och duschen och sen ska jag vika en massa tvätt, som var dag. Hos oss går tvättmaskinen varm minst en maskin per dag. Men jag vill byta kläder varje dag på mig och barnen. Mina är håriga och barnen oftast fläckiga eller knän på byxorna. Så då får man ta det.
Nu ska jag plocka ihop denna dator, pappsen kommer och hämtar den ikväll. Tur man ska på jobbet och har möjlighet att lägga in ett litet blogg inlägg och läsa alla bloggar innan vi öppnar. Annars hade det blivit abstinens. Får inte vårt nya bredband förrän i maj...det är också en irriterande grej, uppsägelse tid och annan skit....men vi kanske får fixa ett modem som extra innan. Syster har haft samma bredband hon kanske har kvar sin dosa och sladd. Har du det syster?? Har förresten hittat en bunt med dvd filmer som är dina bl.a Mean Girls m.f.
Nä nu ska jag stänga in mig på toan och städa och duscha.
Men först ska jag göra ett sista försök på hotmailen och irritera mig lite till.
KRAM

Inga kommentarer: