måndag 23 februari 2009

Frukost brickan...



...ser ut så här nu. Kaffe, äpple, Naturdiet drinkmix choklad och en flaska vatten. Trodde mixen skulle vara värre än den var men väldigt sliskig var den. Men ner gick den utan att vända upp igen. Får de hur det känns 3 mix påsar per dag och 7 dagar senare, då vill jag väl aldrig mer se en mix påse =)
Till barnen säger jag att det är vitamin drink för vuxna för jag vill inte prata vikt med dom, så dom blir lika vikt fixerade som nästan alla är.
På måndag blir det något riktigt gott till middag och frukost men bara lite...när man slipper denna mix drink =) Men än så länge funkar den...har ju bara tagit en.

Nu ska jag drick det sista kaffet och sen blir det lite blogg läsning och sen ska jag rensa barnens leksaks lådor och sortera.
Saknar jobbet men imorgon slipper inte mina kollegor mig då är jag tillbaka. Och Robin får vara hemma med Mollsan och sen på onsdag hoppas jag han är redo för dagis igen annars får han vara med farmor.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad snabbt barnen växer... =)
men det rä roligt se också!

Ville bara lä,na lite avtrycjk bara! =) sköt om er..
KRAM