måndag 23 februari 2009

Kan jag få tips...

...min son är mer vild än tam. När gossen hade vaknat i morse gnällde han lite och efter ett tag gick Mollsan in till honom (han i spjälisen) och jag gick och hämtade tandborsten. När jag kommer tillbaka hör jag en duns och sen möter jag en nöjd Robin komma gående. Han har kommit ur spjälisen själv. Vad ska jag göra? Ha kvar spjälisen åt honom, lägga en madrass utanför spjälisen, ta en junior säng till honom eller göra en utgång (ta bort några spjälor) så han kommer ut? Eller något annat. Det kan ju vara farligt om han kliver och ramlar ur.
Här sitter min lille sjukling sitter och ritar. Vi lämnade Mollsan på dagis hon ville gå så då skjutsade vi henne. Det är jobbigt att vara hemma med oss när Robin inte är pigg så det är bra för Mollsan att få busa av sig på dagis. Robin ville också stanna, det är kul när dom trivs på dagis.
Just nu sitter eller ligger lille man och kollar på sin idol "Store Chris och Rorri".
Idag blir det mys och sen ska jag rensa barnens lek lådor så man får bort lite och så sakerna är lite sorterade en liten stund iallafall.

Robin gillar inte min ordning, han tycker bättre om den stökiga stilen...=)


Mitt i allt stök hittar han "Blixten" från "Rorri" filmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, jag har också varit med om det.. Noah han klättrade juh över och bröt av handleden!! så det slutade med att vi tog bort sängen och han fick en "riktig"

Irene sa...

Jag röstar också för en "riktig" säng :-)