torsdag 19 februari 2009

Godmorgon...

...idag är jag trött, syndade och la mig 21 istället för 19 ;)
Om några minuter öppnar vi, nu ska man vara pigg så det är bara att bli det.

Idag blir det en lugn eftermiddag med god mat och mys med familjen. Skulle vilja hitta på något snart man är bara hemma och tar det lugnt. Men Daniel är ju sjuk så.... Skulle vilja inhandla en hel del nya kläder åt mig själv men jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Min chef var på salongen igår och hade en underbar tröja/tunika från VILA den ska jag försöka hitta och inhandla.

Vi har börjat planera för sommaren, har riktigt mysiga och roliga planer ska bara boka och bestämma men stor del lämnar vi obokat så vi kan njuta av familjen och bara vara, det behövs.
Robin har kommit in i en gnäll period tror det är för att han börjat dagis han blir mer mammig när jag är hemma.
Han har samma aptit som sin far, måste äta med engång när han är hungrig annars är han gnällig. Så vi måste utöka mellisen för att stå ut till middag för som det är just nu har vi "helvetes timmar" innan middagen och ändå äter dom där mellan men som sagt utöka!

Nä nu ska jag hälla i mig ett par droppar kaffe och se pigg och glad ut =)

Läs Hannas blogg, klicka på här så är du där. Hon var så nöjd med frillan, hon brukar alltid bli det en alltid lika nöjd kund som jag kan lägga all min kreavitet på.

Inga kommentarer: