onsdag 18 februari 2009

Vilka romantiker...

Sitter nu framför mitt favvo program Arga Snickaren. Vilket projekt, huset har stått obebott sen flyttar man in med 2 små barn och inget kök och toa. Vilka romantiska och modiga människor men lite dumt dom verkar inte insett vilket arbetet och vad mycket tid det kommer ta.

Jag skulle vilja var så där vågad och orka men det är inte jag, aldrig ett sånt projekt.

Nu ska jag snart ta och hänga tvätt och sen blir det att krypa i säng. Måste ta en alvedon igen. Tror ni jag kom ihåg att dricka mer idag....nää men nu när jag kommit hem har jag hällit i mig 1/2 liter. Men jag måste ordna detta mer dryck det är ett måste orkar inte med huvudvärk man blir så lätt irriterad och det går över på alla.

Läser ju en hel del bloggar... och nu tror jag att jag ska hänga på äta mindre trenden, dock inte sluta äta för då går man ju upp lika igen men byta ut två mål och röra mig mer och dra ner till mindre portioner i en period för att ta bort suget och sen är det ju bara att fortsätta när man kommit in på den vägen... Vi får se hur der blir...

Nä nu ska jag kika vidare. Sov gott på er, kram!

Inga kommentarer: