fredag 27 februari 2009


Jaaa...jag fixade det, nu fungerar mitt internet. Bytte ut kabeln och modem och vips så fungerade det=) Slipper abstinens idag.
Vi var i Härnösands Journalen i veckan, jobbet alltså. Ingen rolig bild men de spelar mindre roll. Bra marknadsföring iallafall.

Nu har jag hämtat hem barnen och vi har myst på lite. Dom har ätit middag, fisk gratäng och jag har drukit middagen.... Nu är det "Firma Fantasi FLytt" så Mollsan ögon är koncentrarat riktade mot tvn.
När vi var och handlade träffade jag en vän från förr som det är jätte länge sen jag pratat med hon heter Sara, så kul att babbla lite.

Till veckan kommer min moster och mina kusiner Lizette och "Stor" Robin (ja samma namn som min prins) till min mamma så dom måste vi passa på och hinna träffa. Mollsan är så förtjust i "stor" Robin så hon vill träffa dom genast.

Ikväll blir det lugn och ro ska nog kika på "Let´s dance" och sen blir det läggdax och imorgon blir det nog ute lek en stund kanske en sväng till Kiron med familj om dom är hemma. Och sen blir det lördags godis och en grej till Mollsan som sovit i egen säng.
Nu ska jag plocka iordning här hemma för att få ta det lugnt sen.
Ha en mysig kväll och vill ni kan ni kika in i bloggen mer under helgen för nu när jag fixat modemet lär det kommer mer blogg inlägg =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Checka min blogg =)