fredag 27 februari 2009

Fredag igen

Fredag igen... vad veckan har gått fort.
Och mix påsarna börjar ta slut=) Men jag fortsätter nästa vecka också men lägger då in en riktig middag (daniel lagar, mums!)
Igår vart det en tur in på stan utan att stressa och inhandlade ett par coola snow boots till mollsan med pjäx knytning. Inget till mig själv. Hon kommer bli så glad...inte i behov men så fina.
Garnet jag skulle inhandla var slut kommer nästa vecka. Mamma ska sticka åt mig. Här ser du hur mössorna ser ut, mamma =)Denna ljusa vill jag ha till Mollsan och en cerise till mig en röd till Robin och svart till Daniel. Familjen "Åre" mössa =)

Vår släkt utökades igår, min stor kusin fick en Wilma igår. Andra tjejen efter Mollsan. Nu är det Mollsan, Johannes, Hjalmar, Hjalmar, Robin, Viggo och lilla Wilma bland mina och mina kusin barn=)

Nu ska jag göra lite nytta. Ha en härlig dag!

1 kommentar:

Irene sa...

Önskar Dig en trevlig helg! Hoppas att lillgrabben piggnat på sig :-)