onsdag 25 februari 2009

Kakbok =)

Mitt i mix period så inhandlade jag denna gammla godingen på bokhandeln. Har länge tänkt köpa den men alltid bort prioriterat den men inte igår då fick den följa med hem.
Det är kul med en riktig "bak" bok nu när Mollsan är intresserad av bakning.
Mollsan sov i sitt rum hela natten i natt eller nästan för kl 05 är det natt fortfarande och då kom hon in promenerande med sin favorit docka Lotta, "pellefanten"och snutten under armen och tutten i munnen och sa "Mamma, nu är det morgon vi går ner" Skulle ju upp om 45 min så jag klev upp, halv som halvt vaken. Robin ljudade också i sin säng så det var ingen idé att försöka mer.
Men då var man på jobbet 07 också =)
Nu ska mina kollegor få spana på datorn om dom vill jag har ju tagit min tid här nu =)

1 kommentar:

Irene sa...

Hej, nu är jag här :-)
Tusen tack för klippet, är jättenöjd!!!
Ang. klänningen; märket är "Cream" o. den är köpt på butiken Snygg Fashion i Ö-vik ( rekommenderar varmt butiken, innehavaren är en jättetrevlig och gullig tjej! ).
Nu skall jag läsa lite ur Ditt privatliv ;-)
Kram Irene