onsdag 25 februari 2009

Farmor, räkningar och en massa annat

Nu är min pappa på besök och han hade med sin laptop, tack och lov. Fick betala lite räkningar och spana lite i bloggar.

Är helt slut i skallen i dag, måste vara mix veckan. Idag var min vän Annika in på jobbet och hälsade på alltid lika kul att träffa henne =) Hon var så fin i sin rosa Åre mössa. Imorgon blir det inhandling av garn nu ska jag sticka. Vilket jag sagt många gånger nu men imorgon ska jag göra det =)

Idag efter jobbet var Mollsan och jag och handlade mat och sen for vi hem till mormor och Robin. Dom hade haft en bra dag. Mormor for nästan direkt när jag kom hem hon ville passa på och åka medans det var ljust. TACK tusen gånger mamma för att du hjälpte till, barnen saknar dig redan =) Men lite bortskämda blir dom med mormor men så ska det vara, eller hur!?

Imorgon åker pappa/morfar upp till släkten i norr. Och med sig hem har han med sig en vit fin platt tv till prinsessans rum. Hon längtar redan, hon har visat var hon ska ha den.

Imorgon blir det barnen och farmor som umgås. Pratade med henne tidigare då var barnens kusin Alma där. Det är så länge sen vi sett lill trollet, ska bli kul att se henne sen. Hon har nog växt. Jag ska få äran att klippa de första lockarna på gumman =)

Inga kommentarer: