onsdag 25 februari 2009

Tv kväll


Igår kväll höll jag mig vaken och uppe till 21:30. Kollade på dating programmet med Linda Rosing. Kommer att se kommande program också, det var komiskt hur killarna höll på och spexade för att vinna en date. Det var riktigt olika killar som gick vidare i olika åldrar. Jag tror som Hanna Graaf skrev i sin blogg, få säger att dom er på pogrammet men tittarsiffrorna blir höga. Jag kan erkänna jag kommer se pogrammet.
Ikväll blir det sen kväll igen, favvo programet är "Arga snickaren" ett måste att se.


Nu ska jag maila min boss Helena och be henne inhandla tröjan/tunikan jag skrev om i ett tidigare inlägg, hon frågade om hon skulle köpa den till mig om hon gick in i butiken och det ska hon mer än gärna få göra.... Snart får denna fina flytta in i min garderob, den är så välkommen =)

Natti natt på er.

Kram på er!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart man vill kolla på Rosing! Det är så pinsamt så man måste kolla =)
Trevlig helg!