torsdag 26 februari 2009

Snön den bara faller ner...

Snö, snö och åter snö.
Imorse såg man knappt bilen under snön, och vägarna var så dåliga. Jag skulle köra kidsen till farmor och det var inte det lättaste.

Idag blir det mys dag efter jobbet. Ska strosa på stan och sen hem och mysa framför en film, lyx!
Barnen ska få sova över hos farmor och farfar så det blir en ovanlig men mysig eftermiddag/kväll.
Det är så länge sen vi hade barnvakt. Men det känns onödigt att hämta dom på eftermiddagen och sen lämna dom innan sju imorgon bättre att dom blir kvar.

Igår pratade jag om is hotellet med en kund och då for mina tankar till min vän Lina i Kiruna. Jag saknar er så! Vill ha henne här i stan så vi kan träffas och babbla på och barnen kan leka som när Mollsan var liten, jag längtar tills i sommar när dom kommer hit ett par veckor. Ändra inte dom planerna Lina, ni måste komma =)

Nu ska jag kika mailen och bloggar innan arbetsdagen börjar, idag är det bara jag och Lina här min kollega Therese är ledig torsdagar. Trodde det var onsdag imorse men när Therese inte var här så ramlade polletten ner och kom på att det redan är torsdag =)
Snart helg, med bus, mys och kalas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi planerar att vara i H-sand i fem veckor och kommer ner lagom till midsommar. Kanske repris på i fjol? Vore toppenkul. vi saknar er också. E har ett foto på M i rummet, gulligt. R har blivit så stor! Lillbebben har ju blivit en liten goskille.