onsdag 18 mars 2009

Det är inte sant...


Det är inte sant. Hade Robin ute i vagnen när min mobil ringer "Hej det är från dagis, Molly spyr". Ja nu har vi magsjuka också....

Jag kände hur min mage bubblade i morse men mer tänkte jag inte på det. Men snart skiter och spyr man väl =/ Så inget jobb denna vecka då! Kan inte ta någon annan barnvakt då båda småttingarna är dåliga och har jag redan varit i dessa bakterier så är det lika bra jag stannar hemma tills vidare än att Daniel drar på sig detta han med. Han träffar ju oss knappt så han kanske klarar sig. Men är det inte bra på måndag så är det han som tar över, då SKA jag jobba om jag så måste släpas dit =)

Det känns så pinsamt jobbigt att vara hemma, samvetet är det värsta mina stackars kollegor och KUNDER.

Men har man barn så går dom alltid i 1:a hand. Så det är bara så här det är nu snart är dom immuna mot sjukor, får vi hoppas.


Nu ska jag ge barnen blåbärs soppa och se om dom vill ha glass.

1 kommentar:

Fangoria sa...

Nä men gud har ni fått det också! Ja det verkar ju florera på förskolorna nu, tror det gått för många dagar för att ni ska ha fått det från oss...;o) Förstår att du blir frustrerad hemma, har ju varit hemma länge nu och jag och Mattias är väl lite smått less på att trampa över varandra, han är ju alltid hemma han med. Ikväll jobbar jag!
Kram och krya på er, hoppas du klarar dig från magsjukan!