onsdag 18 mars 2009

Godmorgon allihopa

Robin hostar och hostar... imorgon måste han nog vara hemma fortfarande. Måste komma på en barnvakt, annars får Daniel vara hemma. Det fixar sig!
Just nu sitter lilleman på sin bobby car och säger "bruuum" och drar fram sig över golvet. Hans favorit ljud är "bruuum" =)

När Robin börjar se små trött ut så blir det prommis ute, han sover så gott då!
Sen blir det lugn och ro tills vi ska hämta hem Mollsan.
Ikväll är det dax för "Arga snickaren" ett stående kort =)
Igår kikade jag som vanligt på fröken Rosing, lika kul som vanligt. Stackars lilla Hugo som fick konkurrens. Vart lite chockad att den ena nya killen ville kliva av tävlingen han verkade ju intresserad först men han var nog för vanlig för att vilja ha en "Rosing" =).

Haha... jag spanar efter Robin och ser ett litet huvud kikandes fram under vår tv bänk =)
Han är överallt och ingenstans.

Nä nu ska jag ta mig en till kopp java sen blir det till att plocka iordning och sen tror jag det börjar närma sig prommis.

Imorgon kommer jag till jobbet, Lina... Så härligt!

Inga kommentarer: