söndag 22 mars 2009

Godmorgon

Jag har sovit ända till 6:50 idag, skönt. Fick Robin att somna om hos mig, UNDERBART!
Vi har käkat frukost och nu ska jag in och dammsuga i förrådet och kolla om en matta passar där! Håll tummarna!

Hanna ville vata vad jag önskade mig i paket när jag fyller år därav inlägget nedan =)
Jag hittade igår en UNDERBAR spegel som jag har önskat mig av min kära sambo och våra barn, hoppas!
Och mamma min fick in mig på beige istället för svart rya till tv rummet, den hoppas jag på!
Det är ju kul att bli överaskad på födelsedagen men det är också bra att få det man vill ha. Min sambo och min mor och min far är bra för där väljer jag oftast vad jag vill ha och så får jag det.
Men sen är det så kul med några paket som jag inte vet vad det är i =) Som i julas fick vi presentkort på DUKA av min syster och hennes kille, först tänkte jag...vad ska jag hitta där hade inte sett något innan sen när jag var där hittade jag min favvo ljusstakar=)

Nu har jag pratat med Johanna och Mollsan har haft en bra natt där men utan matlust, men hon är sån ibland.
Nu ska jag fixa lite. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: