söndag 22 mars 2009

Vilken uträttar dag!

Vilken dag... Började rensningen i förrådet la in en (klinker liknande matta )matta och den klippte jag till och den passade. Det duger toppen i förrådet. Nu är rummet tilloch med inbjudande det var länge sen det var det. Efter vår vatten skada i badrummet har det varit bokstavligen KAOS i det rummet.
Men som sagt fixat, sen ska jag organisera om men det blir mycket lättare att göra det nu när det är ordning och man får en översikt på allt som är där.

Vid 12 klev jag in i duschen och sen for jag med sopor från detta förråd och sen till min sambo på jobbet och lämnade lite fika och en sak han glömt hemma. Sen stressade jag iväg till Hanna där det var BLINGO träff. Några grejjer gillade jag men inget jag var tvungen att ha så det blev inget för mig. Efter BLINGO tog jag och Erica barnen och åkte och handlade mat. Sen for jag och barnen hem och började med middagen det blev Lasagne. Så nu har barnen ätit och jag väntar hem min sambo sen ska vi käka, jag är vrål hungrig men jag slängde i mig en banan så jag klarar mig tills han kommer. Det ska bli kul att visa honom att det uppkommit ordning i förrådet.

Sen blir det lugn kväll med mys och imorgon ska jag på jobbet, äntligen är jag åter!

1 kommentar:

Irene sa...

Så härligt med ett nyrensat förråd :-)