onsdag 18 mars 2009

Middag, magsjuka och lugn oas

Mollsan spyr om vart annat, stackaren. Hon ligger nerslagen i soffan och dricker klunkar med avslagen coca-cola. Och Robin går omkring med en strumpa i munnen och låter som en bil. Jag har precis fyllt diskmaskinen och nu är det första maskinen med spy kläder som ska hängas på tork.
Detta kommer bli ett spännande dygn =/
Ser framemot lugnet när hela familjen är frisk och man är inne i vardags rutiner igen. Nu har vi varit sjuk i omgångar sen 2 februari då barnen började dagis på heltid. Jag, Daniel och Robin åt middag och Robins aptit är åter det är så härligt att se.


Efter allt stök efter maten har jag en mys stund från sjukan och sitter nu och läser bloggar innan det är dax för sova för barnen och "Arga snickaren" för mig och Daniel kommer ha abstinens efter det programmet nästkommande onsdagar det är sista för denna omgång (det måste ju komma tillbaka). Nu ska jag kika i lite fler bloggar, ha en mysig kväll.






Så här ser det ut när jag sitter framför datorn, skålarna fick agera ljuslyktor, min egen lugna oas mitt i kaoset =)

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Mailat dig ;-) KRAMIS