torsdag 19 mars 2009

Spyor och lite scooter

Tände en massa ljus igår kväll och myste framför tvn med min sambo och lilla sjuka Mollsan. Nästan hela "Arga snickaren" hann passera innan en sstor spya kom på golvet och jag skurade och Daniel tog M till duschen. Stackars liten. Sen satte febern igång igen, kl 01 hade hon feber igen och drack lite vatten och somnade om. Lill gossen sov hela natten utan hosta =) något positivt. Mollsan har fått behålla sin morgon välling, än så länge.

Idag blir det åter en kurerar dag. Barnen får vara en snabbis med morfar (om han orkar) då jag far och handlar. Sen behöver man få komma ut och andas några minuter då man är själv med sjuka barn hela dagarna (D jobbar länge och tränar sen). En snabbis i matbutiken gör susen.

Om du läster min blogg nu på morgonen Johanna kan du ju ringa (vet inte när du vaknar), vill babbla lite =)

Imorgon bör det dimpa in lite pengar från bussgods och min vagn försäljning....du hade rätt Marica...över en vecka till och med har det tagit nu. Sjukt att man måste efterlysa sin pengar. Det är ju som att Bussgods lånar pengarna ett tag =/ men bara dom kommer så är jag nöjd.
Jag är så nöjd med min nya vagn, Robin sov inne i den igår och han sov så bra. Han somnar nästan direkt när jag lägger honom i den och den är enkel att köra i snön och bekväm att åka i för honom. Så är du ute efter en enkel sittvagn som är mysig, ombonad och bekväm för barnet så köp en Emmaljunga Scooter =)

Nu ska jag hälla upp en kopp java och fundera på hur jag ska aktivera R som blivit piggare hela dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag jobbar hela den helgen, men kan se till att jag är ledig just då =))