tisdag 24 mars 2009

Mina pennor försvinner jämt...


...men nu har jag hittat denna penna från "Ballograf" som påminner mig om min farmors jobb på POSTEN, och att man lekte med blanketter och denna penna när man var liten.

Nu ska denna flytta in hos oss =) 5 kr på Erikshjälpen, fynd. Fick idéen att jag kunde ha en sån när jag kikade i Malin Ågrens blogg och hon hade skrivit om den, tack för inspirationen.

Här är min lilla farmor...länge sen jag träffat henne. Kikade in i Lena och Viggos blogg och hittade bilder på henne hon är sig lik!


2 kommentarer:

Lena sa...

En sån penna vill jag också ha! Oerhört praktiskt med en penna som håller sig på sin plats. Här dräller pennorna över hela lägenheten, men aldrig där man förväntar sig att finna dem...

Din farmor var pigg och mådde bra när vi hälsade på henne, men hon hade lite svårt att komma ihåg att Viggo är en pojke...

Irene sa...

Hihi... själv tyckte jag aldrig om de där pennorna, gillade inte att de "satt fast" ;-)
Men de pryder sin plats! :-)