måndag 30 mars 2009

Snart ska jag...

...berätta om mitt lilla projekt. Närmare bestämt på fredag. =)

På fredag kommer jag även att starta en ny blogg tävling så kika in då.
Denna eftermiddag har jag knopat på mitt projekt hela eftermiddagen tänkte sitta en korttid och i ett nafs har tre timmar sprungit iväg. Men det är kul.
Robin känner av tids ändringen och grinade och gnällde ett tag innan han somnade men nu sussar han sött. Men Mollsan vill inte sova själv så hon ligger här i soffan och myser.

Snart är det Spårlöst, mys och grin program..favvo!
Imorgon ska jag jobba och sen blir det mys kväll med familjen och min kära mor kommer hit igen. Hon ska frosta av vår frys, hon är underbar. Och kidsen ska få våfflor någon dag, det är bra att ha mormor här =)

Idag fyller vår vän Mattias 28 år, GRATTIS!!! Får fira en annan dag då vi alla är friska.

Inga kommentarer: