söndag 29 mars 2009

Sprang iväg...

...så känns det som helgen gjorde. Men mycket vart uträttat och gjort. Jobbade i går och var på bytar dagen och idag har jag varit på bytar dagen och huset medans Robin sov i 3 timmar och Mollsan och Daniel var och badade.

Lite grann blev inhandlat på bytardagarna här är en del:
* 2 par shorts till gossen ett par i jeans och ett par gubb rutiga
* 1 Po.P tröja i blått och grönt till gossen
* 1 vit t-shirt till Mollsan
* 1 väst till Robin
* 1 vit shorta med ljusgrå medaljonger till Robin
* 1 flanell pyjamas till Robin
* 1 velour slip over från Po.P till Robin
* 2 par jeans baggy brallor till Mollsan
* 2 par rosa baggy brallor till Mollsan
* 2 par knickers ett par i jeans och ett par svarta till Mollsan
* 1 slit och släng jacka till Mollsan
* 2 par skor till Mollsan
* 1 kjol till Mollsan
* 1 hängsel klänning i jeans till Mollsan
* 2 sommar klänningar till Mollsan
* 1 tröja i ljusrosa till Mollsan
sen var det lite till men jag minns ej allt... perfekt med en extra slit och släng garderob. Men några grejjer jag köpte var helt nya.

Mamma/mormor kom hit i eftermiddags hon ska vara med lilleman imorgon, mysigt med henne här.
Nu ska jag fixa iordning mig och gå och sova.

1 kommentar:

Anna sa...

Rolig ide med bytardag och du verkar ha fyndat en hel del=)