söndag 29 mars 2009

Vad är det för fel på klockorna....

Trodde något var fel på klockorna idag. Vakade och såg att klockan var 06 men när jag slog på tvn var klockan 07... oj, har jag missat att det är sax att flytta fram klockan. Barnen har druckit välling och äter nu några godisar som jag hade med mig från event kvällen, det tycker dom är mums.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Men något blir det. Min mamma kommer ikväll hon ska vara med lille man imorgon när vi jobbar och tisdag blir det farmor och lille man och resten blir det mormor igen. Han ska få vara hemma tills denna skit ger sig.
LÄste en kommentar jag fått av Emma och nu har hon gett mig lust att gå på bytar dagen idag också så jag ska se om jag kanske tar Robin i sulkyn och Mollsan i handen och ger mig iväg dit en snabbis. Vi ska ju ändå iväg och köpa kaffe....hmm...(kanske ses där!)

Nu är det Dora på tvn och barnen är som fast klistrade =).
Kram på er.

1 kommentar:

Emma sa...

Kul du kom idag.. =)
Hoppas att du gjorde några fynd.. !!!
Sj då blev det några böcker, ett spel, å ett par skor till Noah!!
Var nöjd över det!!
Nu ska jag lägga ut lite saker på blocket, alla tjatar om tradera.. Men jag har inte vågat mig på det.. *skrattar*. Ha en bra kväll..