onsdag 29 april 2009

Aktivitet i sovrummet

...inte som det låter, idag har jag fixat på med inredningen i sovrummet. Nya gardiner, kuddar, lurvig vit pläd och lampa.
Vart jätte mysigt och rosa ;) Trodde dock lampan var större men det vart bra ändå.

Efter jobbet åkte jag och barnen och köpte glass och sen for vi hem och började med middagen som vi sen åt ute på altan, super mysigt. Det är så härligt med värmen ute. Sen började sovrums aktiviteten och dammsugning av barnens rum vill inte ha något damm i Robins rum. Sen fick barnen bada för att sen lägga en ny badad gosse och sessan följde med ner och kollade på Room Service. Hon blir hemma imorgon igen. Men hon är bättre men hon bör nog vila hemma en dag till.
I Room.... var det E-type som var inredare, mycket var ordet för hans inrednings val. Många fina detaljer och coola saker men en aning för mycket. Jag gillade mycket, men zebra tapeten och ett par tavlor över soffan ....nja... Men soffan den var underbar. Jag gillar verkligen Mattias och Jonny.

Nä nu ska jag hänga tvätten och sen ska en ny maskin i och jag ska i säng och njuta av vårat mysiga sov rum. Måste få mycket sömn för imorgon är det åter en propp full dag på salongen, dom roligaste dagarna är så =)

Sov gott

Inga kommentarer: