onsdag 29 april 2009

Utvilad och pigg...

... somnade vid 20 och vaknade 03...av skrikande son, men sen la jag mig igen och drömde mardrömmar fram till 05. Men jag är pigg ändå, var dock nästan tår ögd när jag vaknade av mina drömmar. Min lugna morgon i ensamhet innan jag tar upp barnen vart ej så, Mollsan kom ut ur sovrummet direkt efter mig och Robin babblade på i sängen.
Mollsan var duktig hon gick ner och myste i soffan och väntade i lung och ro tills jag kom ner, inget gnäll och skrik att jag skulle komma och slå på tvn. När jag var klar tog jag upp lill gossen och sen fick barnen välling och sen tog jag en kopp kaffe, min gulliga sambo hade laddad bryggaren åt mig så det var klart när jag skulle sätta mig ner och mysa med barnen framför Dora.

Sen drog Robin och jag till dagis och nu sitter jag här på jobbet!
Idag måste jag fixa iordning priserna i tävlingen jag hade och få iväg men vi har haft så mycket att göra så den tiden har inte existerat.

I eftermiddag ska jag bara hoppas på sol så vi kan sitta ute och mysa.

Förresten så är Mollsan piggare, hon spydde nog av febern igår...Så just nu ser det ljust ut för valborg från vår sida! Hur ser det ut från er sida, Hanna?

1 kommentar:

Fangoria sa...

Ja...jag och Mattias är pigga iallafall, Kiron har hosta och sover sämre så det är väl tecken på sjuka...Han verkar pigg ändå! *ta i trä*
Ska bli så kul imorgon!