torsdag 30 april 2009

Fint ute men lite kallt


Jag och barnen satt ute och pysslade i målar böckerna men inte länge det är ganska kallt. Sen vart det middag för dem köttbullar och makaroner, och D har börjat med vår middag det luktar så gott.

Hanna och Matte skulle komma strax efter 17 så snart får vi besök, sen blir det middag. Kanske vi tar en prommis efter maten och kikar om vi sett någon brasa men jag har inte sett något här i närheten men någon måste det ju finnas. Sen blir det nattning av Robin och mys kväll.
Efter jobet skruvade jag upp några nya krokar till M & R i hallen en svart svamp var fick dom och en svart kanin fick jag och D till våra nycklar. Alla tre från Åhlens. Denna fina flugsvamp från Åhlens för 99 kr skulle jag vilja ha till Robins rum och ha i hans bokylla


Nu ska jag plocka iordning det sista, men nu ringde Hanna så dom blir sena så då kan jag läsa några bloggar till =)

Inga kommentarer: