fredag 1 maj 2009

Mysig morgon

Det har vi, jag, Mollsan och Robin. Pappsen sover. Vi sitter och tittar på Dora under varsin pläd och om vart annat kryper Robin upp i min famn och pussas. Underbara ungar, gu vad jag älsakr dom!

Igår när jag kom hem från jobbet stod en stor bukett med gula rosor på bordet från Daniel och Mollsan. Jätte fint med snittblommor!

Igår hade vi en mysig kväll med Hanna och Mattias, babblade ikapp och spelade kubb. Jag och Daniel vann, jag slog faktist ner flest kubbar eller vad dom nu heter. Det hör inte till det vanliga jag träffar aldrig. Daniel hade gjort underbar mat, oxfilé och hans underbara potatis gratäng mums....det måste provas för att förstå hur gott det är. Vid 00 avslutade vi kvällen.
Idag skulle jag vilja hitta på något mysigt en prommis kanske och kanske träffa min vän och svägerska Johanna, saknar mamma ledigheten när jag och hon umgicks flitigt...som vi gjort sen hon var 11 år lill gumman.

1 kommentar:

johanna sa...

Då kommer vi strax efter 14 då=) Kramar!