måndag 20 april 2009

Sju fönster senare

Idag har vi bara varit hemma och kurerat oss. Mollsan längtade till dagis så hon var där idag och busade av sig, det är bra när hon är på dagis för då får Robin ta det lugnare. 2 barn = BUS!

Idag kom faster Johanna, Mattias och födelsedags barnet Alma förbi med prinsess tårta och jätte fina muffins (som gav mig inspiration till Mollsans kalas) och en massa annat gott till oss när vi inte kunde komma på kalas, dom är så söta. Så vi firade Alma här idag.

Vid 17 for Mollsan till Alma på kalas med farmor och farfar. Robin tog det lugnt så jag passade på att putsa fönster. Så nu är 7 fönster putsade och jag är slut!

Nu har jag babblat med försäkringskassan.... jag hatar dom....lite grann. Jag ändrade min inkomst och då tar det sån tid att få pengar som dom säger "det är under bearbetning"....idioter....inte personerna utan organisationen. Men snart fixar det nog sig =)

Nu ska jag babbla med Mollsan som har kommit hem från kalaset. Sen blir det Spårlöst!

Idag kom ett till "JA" till Mollsans kalas...dom blir några. Det är kul när dagis kompisar också kommer. Vi har bjudit 9 st barn med syskon om dom har det. Och nu har vi fått...5 st JA...
Hoppas på fint väder så vi kan vara ute också och hoppa i Mollsans hoppborg.

Blir inget babbel med M hon har däckat =) Sötis, helt utmattad efter en massa kalasande!

Inga kommentarer: