måndag 20 april 2009

Trött gosse

En trött kille ligger i min famn, gosig och gnällig. Men som nu har somnat i soffan.
Jag har rensat skafferiet och fixat lite i köket och ätit mys frukost med lillen.
Faster ringde och sa att hon och Alma skulle kika förbi senare med tårta när vi inte kan komma, snällt! Almas present från oss kommer sen, hon vet redan vad det är. Denna ska hon få.

Både jag och faster är löjligt förtjusta i Hello Kitty och rosa och nu Molly också och Alma ska bli ;). Hemska föräldrar. Mollsan är så sur när Alma ska få en sån säng hon sa till mig " Mamma, Alma gillar inte Hello Kvitty hon gillar prinsessa grejjer bara. Jag gillar Hello Kvitty" . Så vi får se vad hon säger när Alma ska få denna. Kanske mamma och pappa har inhandlat en sån åt Mollsan tills hon fyller år...man vet ju aldrig ;).

Nu ska jag plocka lite iordning här sen ska jag slappa framför tvn...eller jag gör det i motsatt ordning!

Inga kommentarer: