tisdag 19 maj 2009

Äntligen har jag hittat den...

..."gröna" klänningen till Annikas bröllop, dock är det väldigt lite grönt men en aning... Tänkte hitta en grön kofta att ha på axlarna eller en sjal. Men klänningen är nu klirrad!

Skönt nu slipper jag tänka mer på den, om jag inte hittar en super perfekt grön då får denna bäras på midsommarafton.

Men just nu är detta min klänning till bröllopet!


Till klänningen ska jag nog ha ett par höga skor jag fått av min vän Helena som är inköpta i Thailand.
Nu ska jag hitta koftan och ev något smycke, armband och örhängen.


Vad tycker du, passar den till ett sommar bröllop?

3 kommentarer:

Mor sa...

Den va jätte fin, blir bra till brölloået, kram

Fangoria sa...

Superfin, perfekt till bröllop!!

anna sa...

den är jättefin, du kommer att bli jättefin.