onsdag 20 maj 2009

Det vart inte....

...många timmars sömn inatt trots att jag la mig vid 20. Mollsan hade svårt att somna och när jag väl somnat vid 22 vaknade jag av att hon grinade hon hade såna mag smärtor. Så vid 23 klev vi upp och satte oss i soffan nere. Jag slog på Spårlöst och myste med Mollsan sen gick vi och la oss igen men då kunde jag inte somna så jag kan tänka mig att vid 02 somnade jag och vaknade när min sambos väckare satte igång vid 04:30 då klev jag upp. Jag kände att jag behövde dom där minuterna för mig själv på morgonen, riktigt mysigt att sitta och kika på tv med min sambo på morgonen, trots att han inte säger mycket vid den tiden men bara sällskapet.

Nu sitter barnen och dricker välling och kollar på Pippi sen bär det av till dagis och arbete. I eftermiddag ska jag och Mollsan iväg och köpa present till hennes kompis Sara, om affärerna är öppen vid 16:30.... Och imorgon blir det en mys dag hemma, förhoppningsvis fin väder så vi kan vara ute. Men nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och sen ska jag fylla disk maskinen med morgonens disk och sen gasar vi iväg!

Ha en toppen dag!

Inga kommentarer: