fredag 29 maj 2009

Drömmar och Hagamannen


Igår jobbade jag och fixade till min vän Ericas hår hon vart så snygg =) Efter jobbet for vi och skulle kika på en bil till mig. Min sambo tycker vi ska byta ut min Toyota mot en plåtcab, inte mig emot=) En sån här har vi i tankarna...
...men vi får se, just nu i drömstadiet.
När vi kom hem hade min nya fina rosa Cheapo klocka kommit =) Så idag får Lina sin fina orange/svarta.
Efter det for vi till svärföräldrarna och åt middag och sen vid 19:30 la jag och Molly oss. Jag läste ut en bok om Hagamannen. En riktigt otäck man....hemska drömmar efter det. Men läs den den var toppen! DEN 777:de MANNEN.
Nu ska jag väcka min sambo och åka till jobbet! Ha en toppen dag. Kika in i Härnösands Rut och Karl blogg senare ska lägga in före och efter bilder på min vän Erica!

Inga kommentarer: