torsdag 28 maj 2009

Jag har ångest

Igår hade jag en bra dag på jobbet. Och bilen startade påvägen hem från jobbet.
For hem och hämtade Daniel och Robin sen for vi på stan Danne köpte spring skor och jag inhandlade röda shorts och en röd och en blå tröja till Robin, måste börja uppdatera sommar garderoben åt barnen. Mollsan var med mormor och fixade i mosters gamla lägenhet. Mollsan ska själv få följa med när vi ska köpa sommar kläder åt henne det tycker hon är kul.

Nu på morgonen fick jag så dåligt samvete jag glömde totalt bort att lägga in en bild på Molly i tidningen när hon fyllde 4 år... ångest. Måste komma på vad jag ska göra, tror jag får ha en syskon bild när Robin fyller år. Hon kom idag och berättade att hennes kompis Sara var me i tidningen och frågade då om hon var med... då kom jag på det.

Nä nu ska jag väcka Daniel och bege mig mot mitt arbete. Idag kommer min vän Erica och ska snygga till sig, ser framemot det!

Inga kommentarer: