lördag 23 maj 2009

Kalas och en massa annat

Då har det varit lördag en dag åter full med punkte att bocka av, eller egentligen bara en KALAS hos Sara.
Vi var där kl 13 och hade ett par trevliga timmar där med massa bus och kul. Nästan hela "gänget" var samlat den enda som saknades var Alice som var sjuk. Gänget är Molly, Alice, Sara, Harry och Oliver.
Vi fick gott fika bla så coola kakor med Ahlgrens bilar.

Lite släkt hann vi träffa idag också...Morfar var barnvakt åt lille Robin när vi var på kalas och innan kalaset var jag, Molly och moster Malin på Erikshjälpen och stan en sväng.
Och efter kalaset kom faster och Alma hit. Faste Johanna ska på krogen och ville bli fin i håret så jag tuperade henne och flätade lite flätor i hennes korta hår.

Nu ska jag sätta mig och kolla på Robinson. Vi har precis njutit av en flaska rött jag och min Daniel och Mollsan är på sitt allra gnälligaste humör, jobbigt!

Natti natt på er!

Inga kommentarer: